Velká aktualizace

05.08.2013 00:00

Čas neúprosně letí... člověk pořád dělá to a pak tamto a najednou zjistí, že z malé hnědé kuličky je už velká slečna. Naše Bailinka (Baila MM) má už 14 měsíců, má za sebou první hárání, první WT, první loveckou zkoušku... no prostě za tu dobu, co jsem jaksi zanedbávala tyto stránky, se toho stalo opravdu moc.

Ostatní pejsci - Beky a Sam se těší poměrně dobrému zdraví, takže je beru taky na procházky nebo výcvik. Za pár týdnů nás čekají hony, kde si to oba pořádně užijí :-)

Co se týče ostatních B-éčkových štěňátek, tak v nejužším kontaktu jsme s Bastienem, chodí s námi pravidelně trénovat. Bohužel momentálně je po zranění a následné operaci, takže má pauzu :( Moc na něj myslím a držím palce, ať vše dopadne co nejlépe.

Další fenečka Beckie (černá) se má moc dobře, už dokonce byla se svými pánečky u moře a na FB jsem viděla nádhené fotky, ze kterých je cítit, že je o ní dobře postaráno a je to miláček rodiny.

Náš rakouský odchovanec Bono (Bonus Maximus MM) je prý klasický puberťák se vším všudy, páníčci plánují prý i nějaké working testy, ale až se Bono trochu "zklidní" :-)

O ostatních štěňátkách toho moc nevím, ale věřím, že i ony se  mají minimálně tak dobře jako jejich sourozenci.

 

3.8.2013 jsem neplánovaně s Bailou startovala na klubových SZVP (RK) ve Zlíně. Původně jsme byly přihlášené na working testy do Brna, ale pro nízký počet přihlášených, byly tyto WT zrušeny. Náhoda chtěla, že mně oslovila paní Orsavová kvůli sponzoringu jedné podzimní akce a při řeči jsem se dozvěděla, že jim jeden pejsek vypadl a že se mohu ještě přihlásit. Do zkoušky zbývaly dva dny... Ve čtvrtek jsem Bailu naložila do auta a vyrazila směr Frýdek-Místek za mojí výbornou kamarátkou Bětkou Vrublovou pokusit se alespoň v náznacích ukázat Baile, co po ní budu za 2 dny chtít :-)

A protože Bětka byla přihlášena taky, rozhodla jsem se, že na zkoušku pojedu.

Zkouška se konala v hezkém, ale i docela náročném terénu (hlavně rákosí bylo opravdu hooodně husté). Počasí bylo velmi náročné, avizované teploty kolem 35°C se k tého hranici vyšplhali a na všech, lidech i psech, to po několika hodinách bylo znát. Co se mi moc líbílo bylo, že jsme nemuseli nikam přejíždět a tím pádem jsme se vyhnuli tomu, že bychom po absolvování disciplíny museli nasednout do rozpáleného auta a se schváceným psem někam popojet.

Startovalo celkem 18 psů, rozděleno do 3 skupin a ty tradičně kolovaly mezi jednotlivými disciplínami (a rozhodčími).

Baila byla docela klidná (tady se projevili naše skupinové výcviky v Rokytnu - ostatní psi ji téměř nezajímali, maximálně se s nimi očichala), proto jsem si ji na disciplíně chování na stanovišti nechala navolno.

Celé zkoušky jsme absolvovali v pohodové náladě (překvapivě i já). O nic nám nešlo, takže asi proto. Nakonec jsme se umístily na moc hezkém 6. - 7. místě v I. ceně s celkovým počtem 127 bodů (dvě 3 a jinak samé 4).

 

 

Foto Pavel Lusczak - další foto zde a zde