Procházka ve F-M

10.05.2012 19:28

V úterý jsem se vydala s pejsany do Frýdku-Místku za kamarádkou Bětkou a jejími flaty (CHS Oasis of Peace). Ráno to sice vypadalo, že počasí nebude nic moc, ale nakonec se vyčasilo a krásně svítilo sluníčko. Pejsani se krásně proběhli, až jsem musela občas Beky dát na vodítko, protože ta vůbec nevnímala, že má v bříšku miminka a se 3 flatími dorostenci lítala jako splašená :-) Přeci jen, už za 2,5 týdne bude rodit, tak jsem raději neriskovala a nenechala ji skákat ze srázů a přes potoky...

Sameš mi udělal radost, protože se krásně nechal odvolat od běžících srnek a taky se, jako vždy, respektovali s Bětčiným Dogišem, takže jsem si to my i pejsci krásně užili.

Nakonec mi Bětka ještě udělala pár foteček (za co jí velmi děkuji). Na Bekči je už vidět, že je březí (bříško má už dost velké) .