NVP Zabrze (Polsko) 13. 10. 2013

14.10.2013 00:00

V tuto neděli jsem s Bailou absolvovala její první výstavu. Přihlásila jsem ji do třídy pracovní, a to hlavně kvůli její hmotnosti. Bailinka je trochu hubenější než ostatní výstavní labíci a tušila jsem, že v ostatních třídách by jsme neměly šanci (a to jsem Bailu vydatně asi 3 týdny před výstavou přikrmovala, dostávala 2-násobnou denní dávku a taky jsem se snažila ji alespoň chvílemi udržet v klidu, aby neřádila na zahradě s našimi ostatními psi). Protože výstavy nejsou mou prioritou a absolvovala jsem ji kvůli uchovnění, byla jsem moc vděčná za VD-čko, což Baila taky dostala.

Posudek má moc hezký a v podstatě jí pan rozhočí nic kromě hubenosti nevytknul, což mně nesmírně těší, protože dostat VD jen kvůli tomu je pro mně vlastně úspěch. Mé díky patří Gabče Jarošové (CHS Lady Alison), která mi ji předvedla (děkuji!!!). Gabča také vystavovala svého Maxíka - Egon Ideal Dog (našeho parťáka při cvičení) a ten si odvezl hodnocení V2 ve třídě mladých.

Foto najdete zde.