Výcvik ve F-M 19.04.2014

22.04.2014 00:00

 

 

O velikonoční sobotě se ve F-M opět sešlo několik retrívřích nadšenců, aby se svými čtyřnohými přáteli potrénovali. Protože zájemců bylo poměrně dost, rozdělila jsem je na 2 skupinky. Navíc jsme tam měli jednu háravku, tak jsem udělala skupinku fenek s háravkou a ve druhé skupině byli převážně psi.

Všichni byli moc fajn, přibyli nám 2 nováčci - shodou okolností obě jsou to fenky zlatého retrievera - 5-letá Honey a 2-letá Bessinka. U obou fenek je vidět, že se s nimi už pracovalo a mají zvládnutý základ, ukázala jsem jim pár cvičení na memory marking, dohledávky a směrování a snad se jim (tedy paničkám) líbilo...

Velkou radost jsem měla z Dolly, která přes počáteční trochu rozpačité aporty (dummíky) z kopřiv (no kdy by se jí divil, že?) krásně aportovala svou první bažantí žvěř.

Mladičký Arny pracoval taky hezky a když s páníčkem překonají obavy z nepřinesení prvního apotu, tak budou perfektní dvojka. Velké zlepšení vidím při práci s dalším psem ve skupince.

Maxík byl tentokrát na 1* - perfektní marking, perfektní paměť, mnohem lepší návraty k paniččce (pracoval s dalším psem a vše krásně useděl a bez pískání!)

Bastík mi udělal radost opravdu těžkými memory markingy do v-éčka, akorát si páníček příště dá pozor na ovladatelnost, když pracuje další pejsek :) Jo a byl ve skupině s háravkou naprosto v klidu :-)

Krásná blondýna Brook byla už tradičně moc šikovná, moc hezké směrování a přesnost na markingu.

Celkově jsem s výcvikem opravdu spokojená a věřím, že moje rady jsou všem mým žákům užitečné!

Těším se na další výcvik!

Děkuji autorce fotky Naty Bauer!